Pyetje për pjesën e dytë të provimit për drejtor

Aftësitë që i nevojiten menaxherit në arsim:
Burimet e dimensionit të dytë – formalizimit janë:
Çfarë nënkuptojmë me termin kulturë organizative e shkollës?
Çfarë nuk mund të delegojë drejtori?
Cilat janë mënyrat më të suksesshme të realizimit ndëretnik në shkollë:
Cilat janë përparësitë e sistemit të decentralizuar të arsimit:
Cilat nga format e mëposhtme janë forma të bashkëpunimit me prindërit:
Cilat nga këto alternative paraqesin karakteristika të integrimit ekologjik në shkollë:
Cilat nga këto paraqesin aktivitete afatgjate jashtëmësimore:
Cilët janë tre elementet që e definojnë secilin institucion arsimor?
Cilët përcaktues kanë ndikim në strukturën organizative:
Cilët role menaxheriale i realizojnë eprorët në organizatë?
Drejtorët e suksesshëm janë komunikues të mirë, atëherë kur:
Faktorët e brendshëm që ndikojnë në motivim:
Faktorët që ndikojnë në efektivitetin e liderit janë:
Fuqia kompensuese si një nga tre llojet e fuqisë, shprehet:
Individi është i motivuar nga jashtë, atëherë kur:
Karakteristikat e eko-shkollës:
Karakteristikat njerëzore (humaniste) të liderit përfshijnë:
Klima organizative do të thotë:
Klima organizative është e lidhur ngushtë me stilin udhëheqës dhe menaxherial të drejtorëve, bazuar në:
Koordinimi horizontal brenda organizatës i referohet:
Koordinimi në organizatë mund të jetë:
Koordinimi që lidh majën e organizatës me nivelet e tjera hierarkike quhet:
Krijimi i një ambienti të këndshëm pune, vendosja e sistemit të shpërblimeve, vendosja e bashkëpunimit të mirë me prindërit dhe nxënësit, vendosja e sistemit për marrjen dhe zbatimin e vendimeve, vendosja e sistemit të komunikimit të hapur dhe të ndershëm
Kultura pozitive e shkollës krijohet atëherë kur:
Kultura shkollore më së shpeshti lidhet me:
Menaxhimi i situatës:
Modelet mendore përfaqësojnë:
Në çka bazohet puna e suksesshme e secilës shkollë (katër shtylla):
Në lidhje me vendimet e marra nga Ministri i Ministrisë së Arsimit, vendimet e drejtorit të shkollës janë:
Në menaxhimin e shkollës marrin pjesë:
Në mjedisin e shkollës në të cilën ju jeni drejtor ka një sektor të zhvilluar biznesi. Ajo një mundësi e shkëlqyer për të:
Nga kultura e shkollës varet:
Nivelet menaxheriale janë si më poshtë:
Një nga funksionet themelore të menaxhmentit është:
Një nga tre dimensionet e angazhimit, njohjes, i referohet:
Për një sistem organizativ menaxhmenti është çështje e ekzistencës së tij, atëherë kur:
Për të funksionuar një organizatë nevojitet një koordinim i duhur. Koordinimi mund të jetë:
Planifikimi i suksesshëm është:
Procesi që ndryshon strukturën organizative dhe krijon procese dhe ndryshime të reja, quhet:
Pse lidershipi është një proces:
Qasja ndaj konceptit të shkollës moderne:
Rëndësia e integrimit ndëretnik në arsim është:
Roli që i referohet menaxherit si përcjellës i ngjarjeve, transmetues dhe folës, quhet:
Sa i përket integrimit ndëretnik në arsim, drejtorët e shkollave duhet që të sigurojnë:
Shkolla si organizatë me shkallë të lartë funksionaliteti kërkon:
Shkolla si organizatë përfshinë këto burime:
Shumica e autorëve pajtohen se funksioni i parë dhe i fundit i menaxhimit është:
Ndikimi i strukturës organizative në organizatë i referohet:
Si manifestohet kultura në shkollë:
Sipas H.Koontz funksionet menaxheriale e kanë këtë kuptim:
Sipas Ubben dhe Hughes shkolla karakterizohet në thelb nga këto komponentë:
Stili i një lideri të suksesshëm në shkollë është:
Struktura e brendëshme e shkollës përbëhet nga:
Struktura organizative në parim ka 3 dimensione:
Në cilin funksion të drejtorit bën pjesë hartimi i planeve afatgjata (plani strategjik për zhvillimin e shkollës):
Tipari e një lideri të suksesshëm është:
Udhëheqja cilësore është rezultat i faktorëve të mëposhtëm:
Udhëheqja e shkollës i referohet:
Ajo që i mungon grupit për t’u rritur përfundimisht në një ekip është:
Asertivitet do të thotë që të jeni:
Asnjë mbledhje formale nuk do të mbahet pa praninë e:
Çfarë është publiku?
Cila nga sa vijon NUK është palë e brendshme e interesit për marrëdhëniet me publikun në shkolla?
Cila nga të mëposhtmet nuk shkakton konflikt?
Cilat teori i përkasin teorive të procesit?
Cili duhet të jetë komunikimi shkollë-publik?
Cili është faktori kyç i marrëdhënieve me publikun?
Cili është i vetmi reagim korrekt për një drejtor kur paraqitet një konflikt?
Cili është rendi i komponentëve bazë të procesit të komunikimit?
Dëgjimi aktiv është një sjellje komplekse gjatë një takimi dhe kryesisht nënkupton:
Ekipi është ndërtuar:
Ekipi është një grup i vogël prej:
Ekspertët rekomandojnë që mbledhja të zgjasë jo më shumë se:
Forma bazë e komunikimit interaktiv të biznesit është:
Format monologjike të komunikimit janë:
Gjestet, shprehjet e fytyrës, kontakti me sy, janë elemente të:
Individët ose grupet që janë pjesëmarrës të drejtpërdrejtë në konflikt quhen:
Komunikimi formal në ekip i referohet:
Komunikimi i suksesshëm do të thotë:
Konfliktet janë të mirë për organizatën:
Konfliktet ndërpersonale ndodhin ndërmjet:
Kur zgjidhet stili i komunikimit të delegimit?
Kur zgjidhet stili trajnues i komunikimit?
Mbledhjet e këshillit të mësuesve janë:
Me çfarë lidhet ngushtë zhvillimi në karrierë i secilit punonjës?
Menaxhimi i duhur i burimeve njerëzore në çdo organizatë arsimore reflekton drejtpërdrejt:
Menaxhimi i njohurive ka për qëllim:
Menaxhimi i talentëve në organizatë është një grup aktivitetesh, si:
Mentorimi si proces zakonisht nënkupton ekzistencën e:
Mledhjet formale të shkollës duhet gjithmonë:
Ndër aktivitetet më të rëndësishme të menaxhimit të burimeve njerëzore janë:
Negociimi është një nga strategjitë për zgjidhjen e:
Një nga objektivat e marrëdhënieve me publikun është:
Një nga parimet bazë të menaxhimit të burimeve njerëzore është:
Një numër i madh i mbledhjeve është një shenjë e sigurt për:
Një organizatë nuk negociohet për:
Njohja me organizatën, me kushtet e punës, me rregullat e sjelljes, me kulturën organizative, me bashkëpunëtorët, kolegët, si dhe me të drejtat dhe detyrimet e tyre që rrjedhin nga kontrata e punës, përbëjnë procesin e:
Njohuritë në një organizatë mund të jenë:
Periudha e mesme ose faza e procesit të mentorimit zakonisht zgjat:
Për vendosjen e një atmosfere të shëndetshme për punë në ekip, përgjegjësinë më të madhe e ka:
Personi i cili është i autorizuar për t’u paraqitur në media, në emër të organizatës, quhet:
Përsosja profesionale e mësimdhënësve planifikohet:
Procesi në të cilin dëgjuesi i dërgon bashkëbiseduesit mesazhe verbale dhe joverbale quhet:
Punonjësit e motivuar gjatë punës e zhvillojnë “dikotominë”, përkatësisht gjendjen:
Qëllimi përfundimtar i mentorimit është:
Roli i proçesverbalistit në një takim është:
Si duhet të jenë ekipet?
Sipas asaj se kush i thërret mbledhjet dhe në çfarë mënyre, dallojmë:
Sipas Lasuelit, procesi i komunikimit i referohet:
Sipas përbërjes, mbledhjet e anëtarëve të këshillit të shkollës janë:
Sipas përbërjes së pjesëmarrësve, mbledhjet mund të jenë:
Teknikat më të aplikuara në fazën e përzgjedhjes janë:
Termi menaxhim mund të përkufizohet si:
Termi “sinergji” akoma quhet edhe:
Zbatimi i konkluzioneve të mbledhjes është një hap, që ndërmerret:
Zgjidhja e konfliktit mund të arrihet me:
Zhvillimi i karrierës së çdo punonjësi është i lidhur ngushtë me:
Zona sociale e komunikimit është:
Çfarë paraqet evaluimi i brendshëm i shkollës?
Cila është periudha e fundit e zhvillimit profesinal të arsimtarëve?
Cilat janë kriteret kryesore për vlerësimin e punës së drejtorit:
Cili është funksioni i drejtorit në përgatitjen e programit vjetor të shkollës?
Cili është hapi i parë në procesin e planifikimit strategjik në një shkollë?
Cili është niveli më i lartë i lidhshmërisë që ndikon në suksesin e komunikimit? të:
Cili është niveli më i ulët i lidhshmërisë te komunikimi?
Cili është qëllimi kryesor i mbikëqyrjes pedagogjike që kryhet nga drejtori?
Cili instrument përdoret më shpesh për të matur cilësinë e mësimdhënies?
Cili nga faktorët e mëposhtëm kontribuon më shumë në suksesin e drejtorit si drejtues pedagogjik?
Cili nivel i ndryshimeve më lehtë implementohet?
Çka e karakterizon udhëheqësin pedagogjik?
Çka e karakterizon udhëheqjen “e shefit”?
Detyrë pune që rrjedh nga funksioni i drejtorit është:
Dimensioni etik gjatë sjelljes së vendimeve pedagogjike nënkupton vendimmarrje me respektim të:
Drejtori ne veçanti duhet të ketë një qëndrim kritik ndaj:
Elementet e komunikimit janë:
Filozofia e restitucionit fokusohet në:
Gjatë ndjekjes dhe vlerësimit të punës së shkollës njëri nga nivelet është:
Hapi i fundit në procesin e kontrollit është:
Institucioni i cili e vërteton kualitetin nëpërmjet evaluimit integral është:
Invencioni është proces i:
Kontrolli preventiv është i orientuar nga:
Kush e vendos nevojën për krijimin e konceptit për zhvillim profesional të mësimdhënësve në shkollë?
Menaxhimi bashkëkohor pedagogjik i jep përparësi:
Misioni dhe vizioni i shkollës vlen për:
Ndryshimet dhe inovacionet e fituara me hulumtime aksionale NUK bazohen në:
Ndryshimi në shkollë ndodh kur i njëjti do të pranohet:
Ndryshimi në shkollë NUK do të jetë i suksesshëm nëse:
Nevoja për zhvillim profesional të arsimtarëve NUK bazohet në:
Njëra nga masat më të shpeshta që shfrytëzohet për tejkalimin e barrierave në komunikim është:
Njëri nga funksionet e drejtorit të shkollës, si udhëheqës pedagogjik është lidhur ngushtë me:
Njëri nga katër hapat gjatë procesit të planifikimit zhvillimor është faza e:
Njëri nga llojet e stileve të komunikimit pedagogjik është stili:
Orë mësimore e realizuar me sukses është ora në të cilën:
Për ndjekjen dhe evaluimin e orës mësimore drejtori NUK duhet të posedojë dituri për:
Përveç rolit si i trajnuar, në procesine zhvillimit profesional të arsimtarëve, arsimtari mund të gjendet në rolin:
Raporti ndërmjet komunikimit pedagogjik verbal dhe joverbal NUK duhet të jetë:
Shenjat në komunikimin pedagogjik ndërmjet drejtorit dhe mësimdhënësve duhet të:
Shkaqet të cilat ndikojnë në nevojën për zhvillim profesional të mësimdhënësve janë të përmbajtura në nevojën e:
Si mund ta avancojë drejtori procesin mësimor:
Si mund të shmangë një drejtor subjektivitetin kur merr vendime të rëndësishme për shkollën?
Sipas Brajshës, sa fshehtësi ekzistojnë për shkollat e suksesshme?
Sipas Fulanit, sa segmente të ndryshimeve ekzistojnë brenda në shkollë?
Sipas shkallës së punimit planet mund të jenë:
Si quhet komunikimi i cili është sipas dëshirës së individit?
Informacioni kthesë nga drejtori për mësimdhënësin nga vëzhgimi i orës mësimore duhet të jetë:
Si quhet roli i drejtorit gjatë së cilës ai vendos procedura për ndjekjen, matjen dhe vlerësimin e punës edukativo-arsimore në shkollë?
Sjellja e vendimeve më e lehtë është në kushte:
Stili kur komunikimi është i hapur, i sinqertë, i qartë, direkt me zë të sigurt, bindës dhe të ngrohtë, quhet:
Stili kur komunikimi nuk është i qartë është i mbuluar me zë të dobët dhe të pasigurtë ndjehet ngarkesë dhe mbyllje në vete quhet:
Udhëheqësin pedagogjik bashkëkohor e karakterizon:
Udhëheqja tradicionale e shkollave paraqet:
Sigurimi i zhvillimit (inovacione dhe ndryshime) duhet të realizohet:
Planet që kanë karakter strategjik i përkasin:
Vendimet analitike bazohen në:
Vendimmarrja me konsensus është me rëndësi të veçantë, nëse bëhet fjalë për vendim me të cilën zgjidhen:
Vendimmarrja pedagogjike NUK bazohet në:
Vizioni duhet ti përmbajë paraqitjet për të arrdhmen:
Rezistenca ndaj ndryshimeve në shkollë do të ishte më e ulët nëse:
A duhet të nënshkruhen në mënyrë manuale apo dixhitale procedurat e kryera në mënyrë elektronike?
Aktivitetet kryesore të menaxhimit financiar janë:
Burimet e brendshme shtesë të financimit për shkollat (të përcaktuara me rregullore të miratuar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës) mund të ndahen
Burimet e brendshme shtesë të financimit për shkollat (të përcaktuara me rregullore të miratuar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës) mund të ndahen:
Burimet e brendshme shtesë të financimit të shkollave (të definuara me rregullore të miratuar nga MASh) mund të shpërndahen:
Burimet e jashtme shtesë të financimit mund të shfaqen si:
Buxheti paraqet plan financiar i të gjitha të hyrave dhe shpenzimeve që do të realizojë shteti gjatë një periudhe të planifikuar, d.m.th. në një vit buxhetor të planifikuar.
Çdo shpenzim dhe dalje nga buxheti i shkollës duhet të bazohet në:
Cila është forma bazë e furnizimit për organet kontraktore?
Cila nga sa vijon NUK është një lloj aktiviteti i paraqitur në pasqyrën e flukseve monetare?
Cila nga sa vijon NUK është pjesë përbërëse e dokumentacionit të tenderit?
Cilat janë raportete financiare kryesore që shfrytëzohen gjatë raportimit të aktiviteteve në arsim?
Cili është qëllimi i bilancit të suksesit?
Çka do të thotë intrasipërmarrësi?
Deri kur duhet autoriteti kontraktues të miratojë planin e prokurimit publik për vitin aktual?
Dokumentet kontabël ruhen në:
Drejtori i çdo shkolle është përgjegjës për zbatimin e:
Ekzistojnë dy momente të ndryshme të mendimit dhe veprimit sipërmarrës, që janë:
Financat publike përfshijnë dy fusha kryesore:
Financimi i shkollave në RMV, si dhe shpërndarja e mjeteve për arsimin fillor dhe të mesëm nga MASH deri te komuna realizohet përmes:
Informacionet kontabël duhet të kenë këto karakteristika cilësore:
Kontrata me ofertuesin e përzgjedhur në procedurën e prokurimit publik nënshkruhet:
Kriteret për lidhjen e kontratës së prokurimit publik:
Kriteri bazë i përdorur në formulën për ndarjen e mjeteve për shkollat fillore dhe të mesme është:
Kriteri bazë për dhënien e kontratës së prokurimit publik është:
Kush mbanë përgjegjësinë ligjore si instancë e fundit, për mbajtjen e kontabilitetit në shkollë?
Lëshues i regjistruar i certifikatave digjitale në Republikën e Maqedonisë së Veriut:
Ligji për kontabilitetin për buxhetet dhe përdoruesit buxhetorë përcakton detyrimin që çdo shkollë të krijojë një regjistrim kontabël që të jetë:
Ligji për prokurimin publik zbatohet nga shkollat nga:
Me bilancin e suksesit përcaktohet:
Me blok dotacione bëhet financimi i kompetencave të përcaktuara me Ligjin për vetëqeverisje lokale dhe përveç mjeteve  për mirëmbajtje aktuale të shkollave, janë të përfshira edhe mjetet:
Mënyra e sigurimit dhe shpërndarjes së fondeve shtesë për financimin e punës së shkollave, përcaktohet nga:
Me procesin e decentralizimit, kompetencat që kanë të bëjnë me arsimin janë bartur me ligj nga niveli qendror në atë lokal. Komuna është përgjegjëse për:
Mirëmbajtja e investimeve të shkollave, gjegjësisht ndërtimi i shkollave të reja dhe rindërtimi i atyre ekzistuese, është përgjegjësi e:
Në bazë të ligjit për Vetëqeverisje lokale komunat janë përgjegjëse edhe për:
Në përputhje me rregulloret ligjore, shkolla përgatit një plan financiar vjetor për të ardhura, hyrje të tjera dhe mjete të miratuara. Ai përfshin:
Në rast se paraqitet vetëm një ofertë ose ka vetëm një ofertë të pranueshme, autoriteti kontraktor duhet:
Nga cila uebfaqe mundë të qasemi në Sistemin Elektronik të Prokurimit Publik?
Pas përfundimit të vitit fiskal, i cili përfundon më 31 dhjetor, shkollat përgatisin llogarinë përfundimtare jo më vonë se:
Pasqyra sistematike e të gjitha të ardhurave dhe shpenzimeve që shteti do t’i realizojë gjatë një periudhe të planifikuar paraqet:
Planifikimi financiar afatgjatë kryhet nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës:
Planifikimi financiar afatmesëm është nën përgjegjësinë e komunës, ku për një periudhë më të shkurtër se 5 vjet janë paraparë:
Planifikimi financiar ndahet në:
Propozimin e planit financiar të shkollës themeluesit i jep:
Raporti i fluksit të parave (të gatshme) është i ndarë në tri pjesë, sa vijon:
Raportimin mbi përdorimin e fondeve të fituara nga aktivitetet shtesë, shkolla e dorëzon tek:
Regjistrimi përcakton:
Shkollat duhet të kryejnë procedurë për prokurimin publik të mallrave, shërbimeve dhe punëve, nëse vlera e prokurimit është më e madhe se:
Çfarë paraqet një kontratë e prokurimit publik të mallrave?
Shkollat e mesme paraqesin raport për shfrytëzimin e mjeteve të fituara nga aktivitetet shtesë jo më vonë se:
Shkollat e mesme shtetërore paraqesin një raport për marrjen dhe shpërndarjen e mjeteve deri te:
Shkollat janë të detyruara të paktën një herë në vit të rakordojnë (barazojnë) kërkesave dhe detyrimeve me gjendjen e mjeteve (aseteve) dhe burimet e tyre të deklaruara në kontabilitet me gjendjen faktike të përcaktuar nga një inventarizim (regjistrim) i kryer më:
Shkollat në Republikën e Maqedonisë së Veriut mjetet financiare për realizim të qëllimeve dhe ideve të tyre i sigurojnë nga:
Shpenzimet më të larta se të ardhurat do të thotë që kemi:
Sipas Ligjit të ri për Prokurimin Publik, i cili ka hyrë në fuqi më 1 prill 2019, shkollat e kanë obligim që të përfshijnë në planin vjetor të prokurimit, furnizimet:
Sipërmarrësit në shkolla janë drejtues profesionistë nëse realizojnë këto funksione:
SWOT analizën mund ta përdorim shkollat për të analizuar:
Thesari (trezori) bën kontrollin e:
Transferi nga buxheti i RMV-së dhe buxhetet e fondeve në buxhetin e komunës është:
Vendimi për të zgjedhur ofertën më të favorshme është marrë nga?
Arsimi inkluziv është:
Cili është organi administrues në shkollën fillore?
Cili është organi drejtues në shkollën fillore?
Cili nga detyrimet e mëposhtme nuk lind nga kontrata e punës për punëtorin:
Cili nga parimet e mëposhtme nuk është parim themelor sipas Ligjit për arsimin fillor:
Çka nga të poshtëshënuarat nuk është e ndaluar me Ligjin për marrëdhëniet e punës?
Detyrimi i punëdhënësit sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës është:
Detyrim i punëtorit në përputhje me Ligjin për Marrëdhëniet e punës nuk është:
Drejtorin e shkollës fillore komunale e zgjedh dhe shkarkon:
Gjatë regjistrimit të fëmijës në klasën e parë, prindi/kujdestari nuk është i detyruar të dorëzojë vërtetimin e:
Këshilli shkollor i shkollës fillore i propozon kryetarit të komunës/ministrit:
Konceptin për arsimin dhe edukim fillor e përcakton:
Kush e bën këshillimin e prindit/kujdestarit?
Kush e formon ekipin për integrimin shkollor?
Kush e miraton statutin e shkollës fillore?
Kush e përfaqëson shkollën dhe është përgjegjës për punën ligjore?
Kush është i detyruar të raportojë çdo formë të dhunës, keqtrajtimin ose pakujdesinë e kryer ndaj nxënësit nga nxënësi tjetër, prind/kujdestar, mësimdhënës, bashkëpunëtor profesional ose cilido person tjetër që është i punësuar në shkollë, te institucione
Kush e udhëheq universitetin e hapur qytetar për mësim të përjetshëm?
Kush në vend është përgjegjës për vlerësimin ekstern të arritjeve të nxënësve:
Mandati i drejtorit në shkollën e mesme zgjat:
Marrëdhënie pune ndërmjet punëtorit dhe punëdhënësit krijohet:
Me programet mësimore përcaktohen:
Me Programin zhvillimor planifikohen qëllimet dhe vizioni për zhvillim e shkollës fillore në periudhën prej:
Përjashtimisht, në kushte të jashtëzakonshme, numri i ditëve mësimore në vitin shkollor mund të jetë:
Mësim shtesë organizohet për nxënësit të cilët:
Ndaj nxënësit i cili nuk i përmbush detyrimet e tij dhe i shkel rregullat e punës edukative-arsimore nuk mund të zbatohet:
Në cilin nga vendet e mëposhtme nuk mund të organizohet dhe realizohet arsimi fillor:
Në klasën e parë të shkollës fillore, prindi, përkatësisht kujdestari, është i detyruar të regjistrojë fëmijën që:
Në pajtim me Ligjin për mësimdhënësit dhe bashkëpunëtorët profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme, transformimi i raportit të punës nga ai me kohë të caktuar në kohë të pacaktuar në arsimin fillor dhe të mesëm, nuk është i lejuar nëse:
Në pajtim me ligjin për të punësuarit në sektorin publik klasifikimi i vendeve të punës nga GRUPI I janë:
Nga cilët anëtarë zgjidhet kryetari i këshillit shkollor në shkollën fillore?
Nga sa anëtarë përbëhet organi administrues në shkollat e mesme publike?
Numri i nxënësve në paralele në shkollat e mesme publike nuk mund të jetë më i vogël:
Numri i nxënësve në paralele në shkollat fillore është:
Nxënësi ka të drejtë për transport falas nëse e ndjek mësimin, nëse profesioni dhe profili i zgjedhur nuk është i përfaqësuar në komunën në të cilën jeton nxënësi dhe nëse vendbanimi është larg shkollës së mesme në të cilën nxënësi është regjistruar:
Ora mësimore në shkollat e mesme publike zgjat:
Organ profesional i shkollës fillore është:
Parim i përgjithshëm në pajtim me Ligjin për të punësuarit në sektorin publik nuk është:
Për kandidatët që kanë aplikuar në shpalljen publike për krijimin e raportit të punës për mësimdhënës, mendim drejtorit të shkollës i jep:
Për shkak të shkeljes së detyrave dhe mëspërmbushjes së detyrimeve, nxënësit në shkollën e mesme nuk mund t’i shqiptohet njëra nga masat e mëposhtme pedagogjike:
Personi i njëjtë në mënyrë të njëpasnjëshme nuk mund të emërohet ushtrues detyre drejtor të:
Përveç në rastin kur ajo me akte të veçanta ndryshe është paraparë, si kushte të veçanta për krijimin e marrëdhënies së punës nuk mund të parashihen:
Plani mësimor për arsimin fillor përmban:
Puna e shkollës fillore gjatë vitit mësimor rregullohet me:
Punonjësja gjatë shtatzënisë, lindjes dhe prindërimit (për një fëmijë) ka të drejtë në pushim të paguar nga puna për një periudhë prej:
Sa anëtarë ka këshilli shkollor në shkollën fillore?
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga mësimdhënësit, bashkëpunëtorët profesionalë dhe edukatorët e shkollës?
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga prindërit/kujdestarët
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga themeluesi?
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga bashkësia afariste?
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga Ministria?
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga themeluesi?
Sa anëtarë të këshillit shkollor të shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga mësimdhënësit?
Sa është koha e plotë javore e punës për mësimdhënësit sipas Ligjit për mësimdhënësit dhe bashkëpunëtorët profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme?
Sa zgjatë mandati i anëtarëve të këshillit shkollor në shkollën fillore?
Sa zgjat mandati i anëtarëve të këshillit shkollor në shkollat e mesme publike?
Sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës orari i plotë i punës është:
Sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës, punëtori ka të drejtë për pushim të paguar për shkak të rrethanave personale dhe familjare (për lidhjen e martesës, lindjen e fëmijës (vetëm për babain) dhe/ose vdekjen e familarit të afërt):
Të drejtën për të shfrytëzuar mungesën për shkak të prindërimit:
Vendimet e këshillit shkollor në shkollat e mesme publike merren nga: