Aftësitë që i nevojiten menaxherit në arsim: |
Burimet e dimensionit të dytë – formalizimit janë: |
Çfarë nënkuptojmë me termin kulturë organizative e shkollës? |
Çfarë nuk mund të delegojë drejtori? |
Cilat janë mënyrat më të suksesshme të realizimit ndëretnik në shkollë: |
Cilat janë përparësitë e sistemit të decentralizuar të arsimit: |
Cilat nga format e mëposhtme janë forma të bashkëpunimit me prindërit: |
Cilat nga këto alternative paraqesin karakteristika të integrimit ekologjik në shkollë: |
Cilat nga këto paraqesin aktivitete afatgjate jashtëmësimore: |
Cilët janë tre elementet që e definojnë secilin institucion arsimor? |
Cilët përcaktues kanë ndikim në strukturën organizative: |
Cilët role menaxheriale i realizojnë eprorët në organizatë? |
Drejtorët e suksesshëm janë komunikues të mirë, atëherë kur: |
Faktorët e brendshëm që ndikojnë në motivim: |
Faktorët që ndikojnë në efektivitetin e liderit janë: |
Fuqia kompensuese si një nga tre llojet e fuqisë, shprehet: |
Individi është i motivuar nga jashtë, atëherë kur: |
Karakteristikat e eko-shkollës: |
Karakteristikat njerëzore (humaniste) të liderit përfshijnë: |
Klima organizative do të thotë: |
Klima organizative është e lidhur ngushtë me stilin udhëheqës dhe menaxherial të drejtorëve, bazuar në: |
Koordinimi horizontal brenda organizatës i referohet: |
Koordinimi në organizatë mund të jetë: |
Koordinimi që lidh majën e organizatës me nivelet e tjera hierarkike quhet: |
Krijimi i një ambienti të këndshëm pune, vendosja e sistemit të shpërblimeve, vendosja e bashkëpunimit të mirë me prindërit dhe nxënësit, vendosja e sistemit për marrjen dhe zbatimin e vendimeve, vendosja e sistemit të komunikimit të hapur dhe të ndershëm |
Kultura pozitive e shkollës krijohet atëherë kur: |
Kultura shkollore më së shpeshti lidhet me: |
Menaxhimi i situatës: |
Modelet mendore përfaqësojnë: |
Në çka bazohet puna e suksesshme e secilës shkollë (katër shtylla): |
Në lidhje me vendimet e marra nga Ministri i Ministrisë së Arsimit, vendimet e drejtorit të shkollës janë: |
Në menaxhimin e shkollës marrin pjesë: |
Në mjedisin e shkollës në të cilën ju jeni drejtor ka një sektor të zhvilluar biznesi. Ajo një mundësi e shkëlqyer për të: |
Nga kultura e shkollës varet: |
Nivelet menaxheriale janë si më poshtë: |
Një nga funksionet themelore të menaxhmentit është: |
Një nga tre dimensionet e angazhimit, njohjes, i referohet: |
Për një sistem organizativ menaxhmenti është çështje e ekzistencës së tij, atëherë kur: |
Për të funksionuar një organizatë nevojitet një koordinim i duhur. Koordinimi mund të jetë: |
Planifikimi i suksesshëm është: |
Procesi që ndryshon strukturën organizative dhe krijon procese dhe ndryshime të reja, quhet: |
Pse lidershipi është një proces: |
Qasja ndaj konceptit të shkollës moderne: |
Rëndësia e integrimit ndëretnik në arsim është: |
Roli që i referohet menaxherit si përcjellës i ngjarjeve, transmetues dhe folës, quhet: |
Sa i përket integrimit ndëretnik në arsim, drejtorët e shkollave duhet që të sigurojnë: |
Shkolla si organizatë me shkallë të lartë funksionaliteti kërkon: |
Shkolla si organizatë përfshinë këto burime: |
Shumica e autorëve pajtohen se funksioni i parë dhe i fundit i menaxhimit është: |
Ndikimi i strukturës organizative në organizatë i referohet: |
Si manifestohet kultura në shkollë: |
Sipas H.Koontz funksionet menaxheriale e kanë këtë kuptim: |
Sipas Ubben dhe Hughes shkolla karakterizohet në thelb nga këto komponentë: |
Stili i një lideri të suksesshëm në shkollë është: |
Struktura e brendëshme e shkollës përbëhet nga: |
Struktura organizative në parim ka 3 dimensione: |
Në cilin funksion të drejtorit bën pjesë hartimi i planeve afatgjata (plani strategjik për zhvillimin e shkollës): |
Tipari e një lideri të suksesshëm është: |
Udhëheqja cilësore është rezultat i faktorëve të mëposhtëm: |
Udhëheqja e shkollës i referohet: |
Ajo që i mungon grupit për t’u rritur përfundimisht në një ekip është: |
Asertivitet do të thotë që të jeni: |
Asnjë mbledhje formale nuk do të mbahet pa praninë e: |
Çfarë është publiku? |
Cila nga sa vijon NUK është palë e brendshme e interesit për marrëdhëniet me publikun në shkolla? |
Cila nga të mëposhtmet nuk shkakton konflikt? |
Cilat teori i përkasin teorive të procesit? |
Cili duhet të jetë komunikimi shkollë-publik? |
Cili është faktori kyç i marrëdhënieve me publikun? |
Cili është i vetmi reagim korrekt për një drejtor kur paraqitet një konflikt? |
Cili është rendi i komponentëve bazë të procesit të komunikimit? |
Dëgjimi aktiv është një sjellje komplekse gjatë një takimi dhe kryesisht nënkupton: |
Ekipi është ndërtuar: |
Ekipi është një grup i vogël prej: |
Ekspertët rekomandojnë që mbledhja të zgjasë jo më shumë se: |
Forma bazë e komunikimit interaktiv të biznesit është: |
Format monologjike të komunikimit janë: |
Gjestet, shprehjet e fytyrës, kontakti me sy, janë elemente të: |
Individët ose grupet që janë pjesëmarrës të drejtpërdrejtë në konflikt quhen: |
Komunikimi formal në ekip i referohet: |
Komunikimi i suksesshëm do të thotë: |
Konfliktet janë të mirë për organizatën: |
Konfliktet ndërpersonale ndodhin ndërmjet: |
Kur zgjidhet stili i komunikimit të delegimit? |
Kur zgjidhet stili trajnues i komunikimit? |
Mbledhjet e këshillit të mësuesve janë: |
Me çfarë lidhet ngushtë zhvillimi në karrierë i secilit punonjës? |
Menaxhimi i duhur i burimeve njerëzore në çdo organizatë arsimore reflekton drejtpërdrejt: |
Menaxhimi i njohurive ka për qëllim: |
Menaxhimi i talentëve në organizatë është një grup aktivitetesh, si: |
Mentorimi si proces zakonisht nënkupton ekzistencën e: |
Mledhjet formale të shkollës duhet gjithmonë: |
Ndër aktivitetet më të rëndësishme të menaxhimit të burimeve njerëzore janë: |
Negociimi është një nga strategjitë për zgjidhjen e: |
Një nga objektivat e marrëdhënieve me publikun është: |
Një nga parimet bazë të menaxhimit të burimeve njerëzore është: |
Një numër i madh i mbledhjeve është një shenjë e sigurt për: |
Një organizatë nuk negociohet për: |
Njohja me organizatën, me kushtet e punës, me rregullat e sjelljes, me kulturën organizative, me bashkëpunëtorët, kolegët, si dhe me të drejtat dhe detyrimet e tyre që rrjedhin nga kontrata e punës, përbëjnë procesin e: |
Njohuritë në një organizatë mund të jenë: |
Periudha e mesme ose faza e procesit të mentorimit zakonisht zgjat: |
Për vendosjen e një atmosfere të shëndetshme për punë në ekip, përgjegjësinë më të madhe e ka: |
Personi i cili është i autorizuar për t’u paraqitur në media, në emër të organizatës, quhet: |
Përsosja profesionale e mësimdhënësve planifikohet: |
Procesi në të cilin dëgjuesi i dërgon bashkëbiseduesit mesazhe verbale dhe joverbale quhet: |
Punonjësit e motivuar gjatë punës e zhvillojnë “dikotominë”, përkatësisht gjendjen: |
Qëllimi përfundimtar i mentorimit është: |
Roli i proçesverbalistit në një takim është: |
Si duhet të jenë ekipet? |
Sipas asaj se kush i thërret mbledhjet dhe në çfarë mënyre, dallojmë: |
Sipas Lasuelit, procesi i komunikimit i referohet: |
Sipas përbërjes, mbledhjet e anëtarëve të këshillit të shkollës janë: |
Sipas përbërjes së pjesëmarrësve, mbledhjet mund të jenë: |
Teknikat më të aplikuara në fazën e përzgjedhjes janë: |
Termi menaxhim mund të përkufizohet si: |
Termi “sinergji” akoma quhet edhe: |
Zbatimi i konkluzioneve të mbledhjes është një hap, që ndërmerret: |
Zgjidhja e konfliktit mund të arrihet me: |
Zhvillimi i karrierës së çdo punonjësi është i lidhur ngushtë me: |
Zona sociale e komunikimit është: |
Çfarë paraqet evaluimi i brendshëm i shkollës? |
Cila është periudha e fundit e zhvillimit profesinal të arsimtarëve? |
Cilat janë kriteret kryesore për vlerësimin e punës së drejtorit: |
Cili është funksioni i drejtorit në përgatitjen e programit vjetor të shkollës? |
Cili është hapi i parë në procesin e planifikimit strategjik në një shkollë? |
Cili është niveli më i lartë i lidhshmërisë që ndikon në suksesin e komunikimit? të: |
Cili është niveli më i ulët i lidhshmërisë te komunikimi? |
Cili është qëllimi kryesor i mbikëqyrjes pedagogjike që kryhet nga drejtori? |
Cili instrument përdoret më shpesh për të matur cilësinë e mësimdhënies? |
Cili nga faktorët e mëposhtëm kontribuon më shumë në suksesin e drejtorit si drejtues pedagogjik? |
Cili nivel i ndryshimeve më lehtë implementohet? |
Çka e karakterizon udhëheqësin pedagogjik? |
Çka e karakterizon udhëheqjen “e shefit”? |
Detyrë pune që rrjedh nga funksioni i drejtorit është: |
Dimensioni etik gjatë sjelljes së vendimeve pedagogjike nënkupton vendimmarrje me respektim të: |
Drejtori ne veçanti duhet të ketë një qëndrim kritik ndaj: |
Elementet e komunikimit janë: |
Filozofia e restitucionit fokusohet në: |
Gjatë ndjekjes dhe vlerësimit të punës së shkollës njëri nga nivelet është: |
Hapi i fundit në procesin e kontrollit është: |
Institucioni i cili e vërteton kualitetin nëpërmjet evaluimit integral është: |
Invencioni është proces i: |
Kontrolli preventiv është i orientuar nga: |
Kush e vendos nevojën për krijimin e konceptit për zhvillim profesional të mësimdhënësve në shkollë? |
Menaxhimi bashkëkohor pedagogjik i jep përparësi: |
Misioni dhe vizioni i shkollës vlen për: |
Ndryshimet dhe inovacionet e fituara me hulumtime aksionale NUK bazohen në: |
Ndryshimi në shkollë ndodh kur i njëjti do të pranohet: |
Ndryshimi në shkollë NUK do të jetë i suksesshëm nëse: |
Nevoja për zhvillim profesional të arsimtarëve NUK bazohet në: |
Njëra nga masat më të shpeshta që shfrytëzohet për tejkalimin e barrierave në komunikim është: |
Njëri nga funksionet e drejtorit të shkollës, si udhëheqës pedagogjik është lidhur ngushtë me: |
Njëri nga katër hapat gjatë procesit të planifikimit zhvillimor është faza e: |
Njëri nga llojet e stileve të komunikimit pedagogjik është stili: |
Orë mësimore e realizuar me sukses është ora në të cilën: |
Për ndjekjen dhe evaluimin e orës mësimore drejtori NUK duhet të posedojë dituri për: |
Përveç rolit si i trajnuar, në procesine zhvillimit profesional të arsimtarëve, arsimtari mund të gjendet në rolin: |
Raporti ndërmjet komunikimit pedagogjik verbal dhe joverbal NUK duhet të jetë: |
Shenjat në komunikimin pedagogjik ndërmjet drejtorit dhe mësimdhënësve duhet të: |
Shkaqet të cilat ndikojnë në nevojën për zhvillim profesional të mësimdhënësve janë të përmbajtura në nevojën e: |
Si mund ta avancojë drejtori procesin mësimor: |
Si mund të shmangë një drejtor subjektivitetin kur merr vendime të rëndësishme për shkollën? |
Sipas Brajshës, sa fshehtësi ekzistojnë për shkollat e suksesshme? |
Sipas Fulanit, sa segmente të ndryshimeve ekzistojnë brenda në shkollë? |
Sipas shkallës së punimit planet mund të jenë: |
Si quhet komunikimi i cili është sipas dëshirës së individit? |
Informacioni kthesë nga drejtori për mësimdhënësin nga vëzhgimi i orës mësimore duhet të jetë: |
Si quhet roli i drejtorit gjatë së cilës ai vendos procedura për ndjekjen, matjen dhe vlerësimin e punës edukativo-arsimore në shkollë? |
Sjellja e vendimeve më e lehtë është në kushte: |
Stili kur komunikimi është i hapur, i sinqertë, i qartë, direkt me zë të sigurt, bindës dhe të ngrohtë, quhet: |
Stili kur komunikimi nuk është i qartë është i mbuluar me zë të dobët dhe të pasigurtë ndjehet ngarkesë dhe mbyllje në vete quhet: |
Udhëheqësin pedagogjik bashkëkohor e karakterizon: |
Udhëheqja tradicionale e shkollave paraqet: |
Sigurimi i zhvillimit (inovacione dhe ndryshime) duhet të realizohet: |
Planet që kanë karakter strategjik i përkasin: |
Vendimet analitike bazohen në: |
Vendimmarrja me konsensus është me rëndësi të veçantë, nëse bëhet fjalë për vendim me të cilën zgjidhen: |
Vendimmarrja pedagogjike NUK bazohet në: |
Vizioni duhet ti përmbajë paraqitjet për të arrdhmen: |
Rezistenca ndaj ndryshimeve në shkollë do të ishte më e ulët nëse: |
A duhet të nënshkruhen në mënyrë manuale apo dixhitale procedurat e kryera në mënyrë elektronike? |
Aktivitetet kryesore të menaxhimit financiar janë: |
Burimet e brendshme shtesë të financimit për shkollat (të përcaktuara me rregullore të miratuar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës) mund të ndahen |
Burimet e brendshme shtesë të financimit për shkollat (të përcaktuara me rregullore të miratuar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës) mund të ndahen: |
Burimet e brendshme shtesë të financimit të shkollave (të definuara me rregullore të miratuar nga MASh) mund të shpërndahen: |
Burimet e jashtme shtesë të financimit mund të shfaqen si: |
Buxheti paraqet plan financiar i të gjitha të hyrave dhe shpenzimeve që do të realizojë shteti gjatë një periudhe të planifikuar, d.m.th. në një vit buxhetor të planifikuar. |
Çdo shpenzim dhe dalje nga buxheti i shkollës duhet të bazohet në: |
Cila është forma bazë e furnizimit për organet kontraktore? |
Cila nga sa vijon NUK është një lloj aktiviteti i paraqitur në pasqyrën e flukseve monetare? |
Cila nga sa vijon NUK është pjesë përbërëse e dokumentacionit të tenderit? |
Cilat janë raportete financiare kryesore që shfrytëzohen gjatë raportimit të aktiviteteve në arsim? |
Cili është qëllimi i bilancit të suksesit? |
Çka do të thotë intrasipërmarrësi? |
Deri kur duhet autoriteti kontraktues të miratojë planin e prokurimit publik për vitin aktual? |
Dokumentet kontabël ruhen në: |
Drejtori i çdo shkolle është përgjegjës për zbatimin e: |
Ekzistojnë dy momente të ndryshme të mendimit dhe veprimit sipërmarrës, që janë: |
Financat publike përfshijnë dy fusha kryesore: |
Financimi i shkollave në RMV, si dhe shpërndarja e mjeteve për arsimin fillor dhe të mesëm nga MASH deri te komuna realizohet përmes: |
Informacionet kontabël duhet të kenë këto karakteristika cilësore: |
Kontrata me ofertuesin e përzgjedhur në procedurën e prokurimit publik nënshkruhet: |
Kriteret për lidhjen e kontratës së prokurimit publik: |
Kriteri bazë i përdorur në formulën për ndarjen e mjeteve për shkollat fillore dhe të mesme është: |
Kriteri bazë për dhënien e kontratës së prokurimit publik është: |
Kush mbanë përgjegjësinë ligjore si instancë e fundit, për mbajtjen e kontabilitetit në shkollë? |
Lëshues i regjistruar i certifikatave digjitale në Republikën e Maqedonisë së Veriut: |
Ligji për kontabilitetin për buxhetet dhe përdoruesit buxhetorë përcakton detyrimin që çdo shkollë të krijojë një regjistrim kontabël që të jetë: |
Ligji për prokurimin publik zbatohet nga shkollat nga: |
Me bilancin e suksesit përcaktohet: |
Me blok dotacione bëhet financimi i kompetencave të përcaktuara me Ligjin për vetëqeverisje lokale dhe përveç mjeteve për mirëmbajtje aktuale të shkollave, janë të përfshira edhe mjetet: |
Mënyra e sigurimit dhe shpërndarjes së fondeve shtesë për financimin e punës së shkollave, përcaktohet nga: |
Me procesin e decentralizimit, kompetencat që kanë të bëjnë me arsimin janë bartur me ligj nga niveli qendror në atë lokal. Komuna është përgjegjëse për: |
Mirëmbajtja e investimeve të shkollave, gjegjësisht ndërtimi i shkollave të reja dhe rindërtimi i atyre ekzistuese, është përgjegjësi e: |
Në bazë të ligjit për Vetëqeverisje lokale komunat janë përgjegjëse edhe për: |
Në përputhje me rregulloret ligjore, shkolla përgatit një plan financiar vjetor për të ardhura, hyrje të tjera dhe mjete të miratuara. Ai përfshin: |
Në rast se paraqitet vetëm një ofertë ose ka vetëm një ofertë të pranueshme, autoriteti kontraktor duhet: |
Nga cila uebfaqe mundë të qasemi në Sistemin Elektronik të Prokurimit Publik? |
Pas përfundimit të vitit fiskal, i cili përfundon më 31 dhjetor, shkollat përgatisin llogarinë përfundimtare jo më vonë se: |
Pasqyra sistematike e të gjitha të ardhurave dhe shpenzimeve që shteti do t’i realizojë gjatë një periudhe të planifikuar paraqet: |
Planifikimi financiar afatgjatë kryhet nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës: |
Planifikimi financiar afatmesëm është nën përgjegjësinë e komunës, ku për një periudhë më të shkurtër se 5 vjet janë paraparë: |
Planifikimi financiar ndahet në: |
Propozimin e planit financiar të shkollës themeluesit i jep: |
Raporti i fluksit të parave (të gatshme) është i ndarë në tri pjesë, sa vijon: |
Raportimin mbi përdorimin e fondeve të fituara nga aktivitetet shtesë, shkolla e dorëzon tek: |
Regjistrimi përcakton: |
Shkollat duhet të kryejnë procedurë për prokurimin publik të mallrave, shërbimeve dhe punëve, nëse vlera e prokurimit është më e madhe se: |
Çfarë paraqet një kontratë e prokurimit publik të mallrave? |
Shkollat e mesme paraqesin raport për shfrytëzimin e mjeteve të fituara nga aktivitetet shtesë jo më vonë se: |
Shkollat e mesme shtetërore paraqesin një raport për marrjen dhe shpërndarjen e mjeteve deri te: |
Shkollat janë të detyruara të paktën një herë në vit të rakordojnë (barazojnë) kërkesave dhe detyrimeve me gjendjen e mjeteve (aseteve) dhe burimet e tyre të deklaruara në kontabilitet me gjendjen faktike të përcaktuar nga një inventarizim (regjistrim) i kryer më: |
Shkollat në Republikën e Maqedonisë së Veriut mjetet financiare për realizim të qëllimeve dhe ideve të tyre i sigurojnë nga: |
Shpenzimet më të larta se të ardhurat do të thotë që kemi: |
Sipas Ligjit të ri për Prokurimin Publik, i cili ka hyrë në fuqi më 1 prill 2019, shkollat e kanë obligim që të përfshijnë në planin vjetor të prokurimit, furnizimet: |
Sipërmarrësit në shkolla janë drejtues profesionistë nëse realizojnë këto funksione: |
SWOT analizën mund ta përdorim shkollat për të analizuar: |
Thesari (trezori) bën kontrollin e: |
Transferi nga buxheti i RMV-së dhe buxhetet e fondeve në buxhetin e komunës është: |
Vendimi për të zgjedhur ofertën më të favorshme është marrë nga? |
Arsimi inkluziv është: |
Cili është organi administrues në shkollën fillore? |
Cili është organi drejtues në shkollën fillore? |
Cili nga detyrimet e mëposhtme nuk lind nga kontrata e punës për punëtorin: |
Cili nga parimet e mëposhtme nuk është parim themelor sipas Ligjit për arsimin fillor: |
Çka nga të poshtëshënuarat nuk është e ndaluar me Ligjin për marrëdhëniet e punës? |
Detyrimi i punëdhënësit sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës është: |
Detyrim i punëtorit në përputhje me Ligjin për Marrëdhëniet e punës nuk është: |
Drejtorin e shkollës fillore komunale e zgjedh dhe shkarkon: |
Gjatë regjistrimit të fëmijës në klasën e parë, prindi/kujdestari nuk është i detyruar të dorëzojë vërtetimin e: |
Këshilli shkollor i shkollës fillore i propozon kryetarit të komunës/ministrit: |
Konceptin për arsimin dhe edukim fillor e përcakton: |
Kush e bën këshillimin e prindit/kujdestarit? |
Kush e formon ekipin për integrimin shkollor? |
Kush e miraton statutin e shkollës fillore? |
Kush e përfaqëson shkollën dhe është përgjegjës për punën ligjore? |
Kush është i detyruar të raportojë çdo formë të dhunës, keqtrajtimin ose pakujdesinë e kryer ndaj nxënësit nga nxënësi tjetër, prind/kujdestar, mësimdhënës, bashkëpunëtor profesional ose cilido person tjetër që është i punësuar në shkollë, te institucione |
Kush e udhëheq universitetin e hapur qytetar për mësim të përjetshëm? |
Kush në vend është përgjegjës për vlerësimin ekstern të arritjeve të nxënësve: |
Mandati i drejtorit në shkollën e mesme zgjat: |
Marrëdhënie pune ndërmjet punëtorit dhe punëdhënësit krijohet: |
Me programet mësimore përcaktohen: |
Me Programin zhvillimor planifikohen qëllimet dhe vizioni për zhvillim e shkollës fillore në periudhën prej: |
Përjashtimisht, në kushte të jashtëzakonshme, numri i ditëve mësimore në vitin shkollor mund të jetë: |
Mësim shtesë organizohet për nxënësit të cilët: |
Ndaj nxënësit i cili nuk i përmbush detyrimet e tij dhe i shkel rregullat e punës edukative-arsimore nuk mund të zbatohet: |
Në cilin nga vendet e mëposhtme nuk mund të organizohet dhe realizohet arsimi fillor: |
Në klasën e parë të shkollës fillore, prindi, përkatësisht kujdestari, është i detyruar të regjistrojë fëmijën që: |
Në pajtim me Ligjin për mësimdhënësit dhe bashkëpunëtorët profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme, transformimi i raportit të punës nga ai me kohë të caktuar në kohë të pacaktuar në arsimin fillor dhe të mesëm, nuk është i lejuar nëse: |
Në pajtim me ligjin për të punësuarit në sektorin publik klasifikimi i vendeve të punës nga GRUPI I janë: |
Nga cilët anëtarë zgjidhet kryetari i këshillit shkollor në shkollën fillore? |
Nga sa anëtarë përbëhet organi administrues në shkollat e mesme publike? |
Numri i nxënësve në paralele në shkollat e mesme publike nuk mund të jetë më i vogël: |
Numri i nxënësve në paralele në shkollat fillore është: |
Nxënësi ka të drejtë për transport falas nëse e ndjek mësimin, nëse profesioni dhe profili i zgjedhur nuk është i përfaqësuar në komunën në të cilën jeton nxënësi dhe nëse vendbanimi është larg shkollës së mesme në të cilën nxënësi është regjistruar: |
Ora mësimore në shkollat e mesme publike zgjat: |
Organ profesional i shkollës fillore është: |
Parim i përgjithshëm në pajtim me Ligjin për të punësuarit në sektorin publik nuk është: |
Për kandidatët që kanë aplikuar në shpalljen publike për krijimin e raportit të punës për mësimdhënës, mendim drejtorit të shkollës i jep: |
Për shkak të shkeljes së detyrave dhe mëspërmbushjes së detyrimeve, nxënësit në shkollën e mesme nuk mund t’i shqiptohet njëra nga masat e mëposhtme pedagogjike: |
Personi i njëjtë në mënyrë të njëpasnjëshme nuk mund të emërohet ushtrues detyre drejtor të: |
Përveç në rastin kur ajo me akte të veçanta ndryshe është paraparë, si kushte të veçanta për krijimin e marrëdhënies së punës nuk mund të parashihen: |
Plani mësimor për arsimin fillor përmban: |
Puna e shkollës fillore gjatë vitit mësimor rregullohet me: |
Punonjësja gjatë shtatzënisë, lindjes dhe prindërimit (për një fëmijë) ka të drejtë në pushim të paguar nga puna për një periudhë prej: |
Sa anëtarë ka këshilli shkollor në shkollën fillore? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga mësimdhënësit, bashkëpunëtorët profesionalë dhe edukatorët e shkollës? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga prindërit/kujdestarët |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga themeluesi? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga bashkësia afariste? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga Ministria? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga themeluesi? |
Sa anëtarë të këshillit shkollor të shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga mësimdhënësit? |
Sa është koha e plotë javore e punës për mësimdhënësit sipas Ligjit për mësimdhënësit dhe bashkëpunëtorët profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme? |
Sa zgjatë mandati i anëtarëve të këshillit shkollor në shkollën fillore? |
Sa zgjat mandati i anëtarëve të këshillit shkollor në shkollat e mesme publike? |
Sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës orari i plotë i punës është: |
Sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës, punëtori ka të drejtë për pushim të paguar për shkak të rrethanave personale dhe familjare (për lidhjen e martesës, lindjen e fëmijës (vetëm për babain) dhe/ose vdekjen e familarit të afërt): |
Të drejtën për të shfrytëzuar mungesën për shkak të prindërimit: |
Vendimet e këshillit shkollor në shkollat e mesme publike merren nga: |