|
Aftësitë që i nevojiten menaxherit në arsim: |
Anëtarë te eko-bordit mund të jenë: |
Baza e liderit cilësor është: |
Burimet e dimensionit të dytë – formalizimit janë: |
Çdo udhëheqës me cilësi të lartë është: |
Çfarë lloji të udhëheqjes do të aplikojë drejtori nëse ka një staf me përvojë me një ndjenjë të zhvilluar të përkatësisë në shkollë? |
Çfarë mund të delegojë drejtori? |
Çfarë nuk mund të delegojë drejtori? |
Çfarë ofrojnë sistemet e decentralizuara: |
Cilat janë aktivitetet dhe detyrat kryesore pa të cilat drejtori i shkollës nuk mund të jetë i suksesshëm në punën e tij? |
Cilat nga këto paraqesin aktivitete afatgjate jashtëmësimore: |
Cilët janë tre elementet që e definojnë secilin institucion arsimor? |
Cili funksion i drejtorit përfshin hartimin e planeve afatgjata (planin strategjik për zhvillimin e shkollës): |
Cili nga elementët e mëposhtëm NUK ndikon në kulturën organizative: |
Çka është eko-shkolla? |
Çka nënkuptohet me shprehjen integrimi multietnik në arsim? |
Çka paraqet organizata: |
Drejtorët e suksesshëm janë komunikues të mirë, atëherë kur: |
Drejtorët mund të rrisin motivimin e punonjësve duke përdorur: |
Ekzistenca e një sistemi të menaxhimit organizativ është kur: |
Faktorët e brendshëm që ndikojnë në motivim: |
Faktorët që ndikojnë në efektivitetin e liderit janë: |
Inkuadrimi i aktiviteteve për integrim multietnik në arsim paraqet: |
Karakteristikat e stilit mësimor të udhëheqjes janë: |
Karakteristikat njerëzore (humaniste) të liderit përfshijnë: |
Klima organizative do të thotë: |
Klima organizative është e lidhur ngushtë me stilin udhëheqës dhe menaxherial të drejtorëve, bazuar në: |
Krijimi i një ambienti të këndshëm pune, vendosja e sistemit të shpërblimeve, vendosja e bashkëpunimit të mirë me prindërit dhe nxënësit, vendosja e sistemit për marrjen dhe zbatimin e vendimeve, vendosja e sistemit të komunikimit të hapur dhe të ndershëm janë karakteristika të: |
Kultura pozitive e shkollës krijohet atëherë kur: |
Kultura shkollore më së shpeshti lidhet me: |
Kush e përgatit programin e punës së drejtorit të shkollës? |
Kushte themelore për funksionimin efikas dhe efektiv të organizatës: |
Lideri është: |
Llojet e menaxhimit janë: |
Mbi fuqinë e bindjes: |
Menaxhimi i situatës: |
Motivimi i brendshëm do të thotë: |
Mungesa e kulturës funksionale organizative në shkollë çon drejt: |
Në çfarë mënyrash manifestohet kultura e shkollës? |
Në lidhje me vendimet e marra nga Ministri i Ministrisë së Arsimit, vendimet e drejtorit të shkollës janë: |
Në menaxhimin e shkollës marrin pjesë: |
Në mjedisin e shkollës në të cilën ju jeni drejtor ka një sektor të zhvilluar biznesi. Ajo një mundësi e shkëlqyer për të: |
Nga kultura e shkollës varet: |
Nivelet menaxheriale janë si më poshtë: |
Një nga funksionet themelore të menaxhmentit është: |
Për një sistem organizativ menaxhmenti është çështje e ekzistencës së tij, atëherë kur: |
Për të funksionuar një organizatë nevojitet një koordinim i duhur. Koordinimi mund të jetë: |
Pse lidershipi është një proces: |
Rëndësia e integrimit ndëretnik në arsim është: |
Sa dimensione ka struktura organizative? |
Sa i përket integrimit ndëretnik në arsim, drejtorët e shkollave duhet që të sigurojnë: |
Shkolla si organizatë me shkallë të lartë funksionaliteti kërkon: |
Shkolla si organizatë përfshinë këto burime: |
Shumica e autorëve pajtohen se funksioni i parë dhe i fundit i menaxhimit është: |
Sipas autoritetit, stilet e liderit janë: |
Sipas H.Koontz funksionet menaxheriale e kanë këtë kuptim: |
Sipas Ubben dhe Hughes shkolla karakterizohet në thelb nga këto komponentë: |
Struktura e brendëshme e shkollës përbëhet nga: |
Struktura organizative në parim ka 3 dimensione: |
Udhëheqja e shkollës i referohet: |
Ajo që i mungon grupit për t’u rritur përfundimisht në një ekip është: |
Asertivitet do të thotë që të jeni: |
Asnjë mbledhje formale nuk do të mbahet pa praninë e: |
Çfarë është publiku? |
Cila nga të mëposhtmet nuk shkakton konflikt? |
Cilat faza janë në udhëheqjen e mbledhjes? |
Cilat teori i përkasin teorive të procesit? |
Cili duhet të jetë komunikimi shkollë-publik? |
Cili është faktori kyç i marrëdhënieve me publikun? |
Cili është i vetmi reagim korrekt për një drejtor kur paraqitet një konflikt? |
Cili është procesi i komunikimi? |
Drejtori do ta zgjidh konfliktin: |
Ekipi është ndërtuar: |
Ekipi është një grup i vogël prej: |
Forma bazë e komunikimit interaktiv të biznesit është: |
Format monologjike të komunikimit janë: |
Gjatë mbledhjeve NUK është e lejuar: |
Gjatë punës në grup, secili anëtar i ekipit: |
Hapi i parë i planifikimit strategjik të potencialit të personelit është |
Individët ose grupet që janë pjesëmarrës të drejtpërdrejtë në konflikt quhen: |
Kapitali intelektual përfaqëson: |
Komunikimi është realizuar kur porosia është: |
Konfliktet janë të mira për organizatën: |
Kur zgjidhet stili i komunikimit të delegimit? |
Mbledhjet e këshillit të mësuesve janë: |
Mbledhjet për negocim janë ato që thirren për: |
Me cfar është e lidhur kultura e komunikimit në një organizatë të ? |
Menaxhimi i burimeve njerëzore në arsim ndikon drejtpërdrejt në: |
Menaxhimi i duhur i burimeve njerëzore në çdo organizatë arsimore reflekton drejtpërdrejt: |
Menaxhimi i njohurive ka për qëllim: |
Menaxhimi i talentëve në organizatë është një grup aktivitetesh, si: |
Mentorimi si proces zakonisht nënkupton ekzistencën e: |
Mledhjet formale të shkollës duhet gjithmonë: |
Një nga arsyet kryesore për ekzistimin e punës në grup është: |
Një nga objektivat e marrëdhënieve me publikun është: |
Një nga parimet bazë të menaxhimit të burimeve njerëzore është: |
Një numër i madh i mbledhjeve është një shenjë e sigurt për: |
Një organizatë nuk negociohet për: |
Njohja me organizatën, me kushtet e punës, me rregullat e sjelljes, me kulturën organizative, me bashkëpunëtorët, kolegët, si dhe me të drejtat dhe detyrimet e tyre që rrjedhin nga kontrata e punës, përbëjnë procesin e: |
Njohuritë në një organizatë mund të jenë: |
Periudha e mesme ose faza e procesit të mentorimit zakonisht zgjat: |
Për krijimin e një atmosfere të shëndetshme pune në ekip përgjegjësinë më të madhe e ka: |
Personi i autorizuar për t’u paraqitur në mediume në emër të organizatës është: |
Potencialet më të vlefshme, të cilat i posedon një organozatë janë: |
Procesi në të cilin dëgjuesi i dërgon bashkëbiseduesit mesazhe verbale dhe joverbale quhet: |
Qëllimi përfundimtar i mentorimit është: |
Qëndrimi bashkëkohor ndaj konflikteve është se ato janë: |
Renditja e komponentëve bazë të procesit të komunikimit janë: |
Roli i proçesverbalistit në një takim është: |
Si duhet të jenë ekipet? |
Si duhet të jetë sjellja në procesin e negocimit? |
Sipas asaj se kush i thërret mbledhjet dhe në çfarë mënyre, dallojmë: |
Sipas përbërjes së pjesëmarrësve, mbledhjet mund të jenë: |
Teknikat më të aplikuara në fazën e përzgjedhjes janë: |
Termi menaxhim mund të përkufizohet si: |
Termi ,,menaxhment“ nënkupton proces të: |
Termi “Zhvillim profesional” do të thotë: |
Zgjidhja e konfliktit mund të arrihet me: |
Zhvillimi i karrierës së çdo punonjësi është i lidhur ngushtë me: |
Zona sociale e komunikimit është: |
Cila është periudha e fundit e zhvillimit profesinal të arsimtarëve? |
Cilat standarde duhet t’i posedojë arsimtari-këshilltar? |
Cili është niveli më i lartë i lidhshmërisë që ndikon në suksesin e komunikimit? |
Cili nivel i ndryshimeve më lehtë implementohet? |
Çka e karakterizon udhëheqjen “e shefit”? |
Dimensioni etik gjatë sjelljes së vendimeve pedagogjike nënkupton vendimmarrje me respektim të: |
Drejtori gjatë ndjekjes dhe vlerësimit të orës mësimore duhet ta njeh: |
Drejtori ne veçanti duhet të ketë një qëndrim kritik ndaj: |
Drejtori veçanërisht duhet të ketë qëndrim kritik ndaj: |
Elementet e komunikimit janë: |
Filozofia e restitucionit fokusohet në: |
Gjasat janë më të mëdha që ndryshimi në shkollë të realizohet dhe të pranohet pozitivisht si rast për zhvillim, në rast se ekziston: |
Gjatë ndjekjes dhe vlerësimit të punës së shkollës njëri nga nivelet është: |
Informata kthyese nga drejtori për arsimtarin nga ndjekja e orës mësimore duhet të jetë: |
Institucioni i cili e vërteton kualitetin nëpërmjet evaluimit integral është: |
Invencioni është proces i: |
Koncepti i standardeve arsimore është orientuar nga: |
Kontrolli preventiv është i orientuar nga: |
Kush është hapi i parë në procesin e vendimmarrjes? |
Kush e vendos nevojën për krijimin e konceptit për zhvillim profesional të mësimdhënësve në shkollë? |
Misioni dhe vizioni i shkollës vlen për: |
Misioni i shkollës NUK promovon: |
Ndryshimet në arsim konsiderohen si të suksesshme nëse kalojnë në: |
Ndryshimi në shkollë NUK do të jetë i suksesshëm nëse: |
Në cilin funksion menaxhues vendosen standardet për punë në shkollë? |
Në përgatitjen e PIA (planit individual arsimor) merr pjesë: |
Në sa fusha janë të grupuara dituritë dhe të kuptuarit profesional si dhe aftësitë dhe shkathtësitë e arsimtarëve? |
Në vizionin e shkollës, përveç tjerash, shkolla definohet si institucion në të cilin: |
Nevoja për zhvillim profesional të arsimtarëve NUK bazohet në: |
Në zhvillimin profesional të mësimdhënësve në mënyrë direkte ndikojnë: |
Nga sa hapa përbëhet procesi i kontrollit? |
Njëra nga masat më të shpeshta që shfrytëzohet për tejkalimin e barrierave në komunikim është: |
Njëri nga funksionet e drejtorit të shkollës, si udhëheqës pedagogjik është lidhur ngushtë me: |
Njëri nga katër hapat gjatë procesit të planifikimit zhvillimor është faza e: |
Njëri nga llojet e stileve të komunikimit pedagogjik është stili: |
Orë mësimore e realizuar me sukses është ora në të cilën: |
Për ndjekjen dhe evaluimin e orës mësimore drejtori NUK duhet të posedojë dituri për: |
Përveç rolit si i trajnuar, në procesine zhvillimit profesional të arsimtarëve, arsimtari mund të gjendet në rolin: |
Planet që kanë karakter strategjik u takojnë: |
Procesi i kontrollit përbëhet nga: |
Restitucioni si proces e përforcon: |
Rezistenca ndaj ndryshimeve në shkollë do të jetë më e vogël nëse: |
Rezistenca ndaj ndryshimit në shkollë do të ishte më e vogël nëse: |
Roli i drejtorit si programues është e lidhur me: |
Shkaqet të cilat ndikojnë në nevojën për zhvillim profesional të mësimdhënësve janë të përmbajtura në nevojën e: |
Sipas Brajshës, sa fshehtësi ekzistojnë për shkollat e suksesshme? |
Sipas cilës rradhitje janë fazat e ndryshimeve? |
Sipas Fulanit, sa segmente të ndryshimeve ekzistojnë brenda në shkollë? |
Si quhet komunikimi kur është sipas vullnetit të individit: |
Si quhet roli i drejtorit gjatë së cilës ai vendos procedura për ndjekjen, matjen dhe vlerësimin e punës edukativo-arsimore në shkollë? |
Sjellja e vendimeve më e lehtë është në kushte: |
Standardet arsimore i definojnë kompetencat matëse te lëndët mësimore nëpërmjet: |
Stili kur komunikimi nuk është i qartë është i mbuluar me zë të dobët dhe të pasigurtë ndjehet ngarkesë dhe mbyllje në vete quhet: |
Udhëheqësin pedagogjik bashkëkohor e karakterizon: |
Udhëheqja pedagogjike bashkëkohore përparësi i jep: |
Udhëheqja tradicionale e shkollave paraqet: |
Vendimarrja me konsensus është me rëndësi të veçantë, nëse bëhet fjalë për vendime me të cilat zgjidhen: |
Vendimet analitike bazohen në: |
Vendimmarrja pedagogjike NUK bazohet në: |
Vizioni duhet ti përmbajë paraqitjet për të arrdhmen: |
A duhet të nënshkruhen në mënyrë manuale apo dixhitale procedurat e kryera në mënyrë elektronike? |
Autoriteti kontraktor nuk zhvillon ankand elektronik në rastet kur: |
Burimet e brendshme shtesë të financimit për shkollat (të përcaktuara me rregullore të miratuar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës) mund të ndahen: |
Burimet e brendshme shtesë të financimit për shkollat (të përcaktuara me rregullore të miratuar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës) mund të ndahen: |
Buxheti paraqet plan financiar i të gjitha të hyrave dhe shpenzimeve që do të realizojë shteti gjatë një periudhe të planifikuar, d.m.th. në një vit buxhetor të planifikuar. |
Byroja e Prokurimit Publik (BPO) si institucion përgjegjës për zhvillimin e sistemit të prokurimit publik, si dhe ofrimin e: |
Cila nga të mëposhtmet NUK është karakteristikë e sipërmarrësit? |
Cila procedurë për prokurim publik do të zbatohet nga Autoriteti kontraktues për prokurimin e mallrave dhe shërbimeve me vlerë të parashikuar deri në 70.000 euro në vlerë të barasvlershme në denarë dhe për punë deri në 500.000 euro në vlerë të barabartë me denarë: |
Cilat janë burime shtesë për financimin e arsimit? |
Cilat janë raportete financiare kryesore që shfrytëzohen gjatë raportimit të aktiviteteve në arsim? |
Cilat shpenzime të projektit janë të papranueshme për evidencë? |
Drejtori i çdo shkolle duhet: |
Ekzistojnë tre lloje të kontratave të prokurimit publik: |
Gjatë përgatitjes së aplikimit për një projekt, shkolla merr parasysh: |
Identifikimi i nevojave financiare nënkupton: |
Këshillat e shkollave mund të krijojnë një fond për: |
Këshilli i shkollës ka përgjegjësi të mëdha në financimin e shkollës: |
Kontrata me ofertuesin e përzgjedhur në procedurën e prokurimit publik nënshkruhet: |
Kostot(shpenzimet) që janë kosto të papranueshme në zbatimin e një buxheti janë: |
Kriteret për lidhjen e kontratës së prokurimit publik: |
Kriteri bazë i përdorur në formulën për ndarjen e mjeteve për shkollat fillore dhe të mesme është: |
Kriteri bazë për dhënien e kontratës së prokurimit publik është: |
Kriteri bazë që përdoret në Metodologjinë për shpërndarjen e mjeteve financiare deri te shkollat fillore dhe të mesme është: |
Kush mbanë përgjegjësinë ligjore si instancë e fundit, për mbajtjen e kontabilitetit në shkollë? |
Lëshues i regjistruar i certifikatave digjitale në Republikën e Maqedonisë së Veriut: |
Ligji për prokurimin publik zbatohet nga shkollat nga: |
Me blok dotacione bëhet financimi i kompetencave të përcaktuara me Ligjin për vetëqeverisje lokale dhe: |
Mënyra e sigurimit dhe shpërndarjes së fondeve shtesë për financimin e punës së shkollave, përcaktohet nga: |
Me procesin e decentralizimit, kompetencat që kanë të bëjnë me arsimin janë bartur me ligj nga niveli qendror në atë lokal. Komuna është përgjegjëse për: |
Mirëmbajtja e investimeve të shkollave, gjegjësisht ndërtimi i shkollave të reja dhe rindërtimi i atyre ekzistuese, është përgjegjësi e: |
Në bazë të ligjit për Vetëqeverisje lokale komunat janë përgjegjëse edhe për: |
Në rastet kur vjen vetëm një ofertë gjatë një prokurim publik, ose ekziston vetëm një ofertë e pranueshme autoriteti kontraktuesi detyrohet: |
Në rast se paraqitet vetëm një ofertë ose ka vetëm një ofertë të pranueshme, autoriteti kontraktor duhet: |
Nga cila uebfaqe mundë të qasemi në Sistemin Elektronik të Prokurimit Publik? |
Organi kontraktues (Shkolla) nëpërmes kërkesës për mbledhjen e ofertave, është e detyruar të mbajë: |
Pas përfundimit të vitit fiskal, i cili përfundon më 31 dhjetor, shkollat përgatisin llogarinë përfundimtare jo më vonë se: |
Pasqyra e të ardhurave përcakton: |
Pasuria e shkollës shprehet në: |
Përdoruesit e buxhetit dorëzojnë raporte mujore për realizimin e planeve të tyre financiare në: |
Për të ruajtur elementet pasurore të shkollave nga keqpërdorimet, parregullsitë, mashtrimet etj, shkollat duhet të realizojnë kontroll financiar i cili mund të jetë: |
Planifikimi financiar afatgjatë kryhet nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës: |
Planifikimi financiar afatmesëm është nën përgjegjësinë e komunës, ku për një periudhë më të shkurtër se 5 vjet janë paraparë: |
Plani financiar i shkollës hartohet: |
Procedurat më të zakonshme e prokurimit publik në shkollë është: |
Propozimin e planit financiar të shkollës themeluesit i jep: |
Raportimin mbi përdorimin e fondeve të fituara nga aktivitetet shtesë, shkolla e dorëzon tek: |
Regjistrimi përcakton: |
Seti i raporteve financiare të cilat përpilohen nga shkolla janë: |
Shkollat dhe konviktet e studentëve financohen me mjete që vijnë nga: |
Shkollat duhet të kryejnë procedurë për prokurimin publik të mallrave, shërbimeve dhe punëve, nëse vlera e prokurimit është më e madhe se: |
Shkollat e mesme paraqesin raport për marrjen dhe shpërndarjen e mjeteve te: |
Shkollat e mesme paraqesin raport për shfrytëzimin e mjeteve të fituara nga aktivitetet shtesë jo më vonë se: |
Shkollat janë të detyruara të paktën një herë në vit të rakordojnë (barazojnë) kërkesave dhe detyrimeve me gjendjen e mjeteve (aseteve) dhe burimet e tyre të deklaruara në kontabilitet me gjendjen faktike të përcaktuar nga një inventarizim ( regjistrim)i kryer më: |
Shkollat në Republikën e Maqedonisë së Veriut mjetet financiare për realizim të qëllimeve dhe ideve të tyre i sigurojnë nga: |
Shpenzimet më të larta se të ardhurat do të thotë që kemi: |
Sipas Ligjit për Kontabilitetin për Buxhetet dhe Përdoruesit e Buxhetit pasqyrat financiare bazë që pregaditen në shkollat publike janë: |
Sipas Ligjit të ri për Prokurimin Publik, i cili ka hyrë në fuqi më 1 prill 2019, shkollat nuk e kan obligim që të përfëshijnë në planin vjetor të prokurimit furnizimet: |
SWOT analizën mund ta përdorim shkollat për të analizuar: |
Thesari (trezori) shpërndan fondet e miratuara në bazë të planeve financiare vjetore të paraqitura nga përdoruesit buxhetorë: |
Vendimi për të zgjedhur ofertën më të favorshme është marrë nga? |
Cili është organi administrues në shkollën fillore? |
Cili është organi drejtues në shkollën fillore? |
Cili është qëllim i arsimit fillor: |
Cili nga detyrimet e mëposhtme nuk lind nga kontrata e punës për punëtorin: |
Cili nga parimet e mëposhtme nuk është parim themelor sipas Ligjit për arsimin fillor: |
Cili nga parimet vijuese është në kundërshtim me parimet e parapara në Ligjin për arsimin fillor: |
Çka nga të poshtëshënuarat nuk është e ndaluar me Ligjin për marrëdhëniet e punës? |
Detyrimi i punëdhënësit sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës është: |
Drejtorin e shkollës fillore komunale e zgjedh dhe shkarkon: |
Drejtori nuk guxon të bëjë në kryerjen e detyrimeve dhe udhëheqjen me shkollën: |
Drejtor i Universiteteve qytetare për mësim të përjetshëm mund të emërohet personi i cili e plotëson kushtin vijues: |
Gjatë regjistrimit të fëmijës në klasën e parë, prindi/kujdestari nuk është i detyruar të dorëzojë vërtetimin e: |
Këshilli shkollor i shkollës fillore i propozon kryetarit të komunës/ministrit: |
Konceptin për arsimin dhe edukimin fillor e cakton? |
Kontrata e punës lidhet: |
Kur sipas rregullës fillon dhe përfundon viti shkollor në shkollën fillore? |
Kush e bën këshillimin e prindit/kujdestarit? |
Kush e formon ekipin për integrimin shkollor? |
Kush e përfaqëson shkollën dhe është përgjegjës për punën ligjore? |
Kush është i detyruar të raportojë çdo formë të dhunës, keqtrajtimin ose pakujdesinë e kryer ndaj nxënësit nga nxënësi tjetër, prind/kujdestar, mësimdhënës, bashkëpunëtor profesional ose cilido person tjetër që është i punësuar në shkollë, te institucionet kompetente të përcaktuara me ligj? |
Kush e udhëheq universitetin e hapur qytetar për mësim të përjetshëm? |
Kush udhëheq konviktin e nxënësve? |
Marrëdhënia pune është marrëdhënia e kontraktuar ndërmjet: |
Me programet mësimore përcaktohen: |
Mësimi në vitin shkollor zhvillohet në 180 ditë mësimore. Përjashtimisht, në kushte të jashtëzakonshme, numri i ditëve mësimore në vitin shkollor mund të jetë: |
Mobingu është: |
Ndaj nxënësit i cili nuk i përmbush detyrimet e tij dhe i shkel rregullat e punës edukative-arsimore nuk mund të zbatohet: |
Në cilin nga vendet e mëposhtme nuk mund të organizohet dhe realizohet arsimi fillor: |
Në klasën e parë në shkollën fillore prindi, gjegjësisht kujdestari është i detyruar ta regjistrojë fëmijën i cili: |
Në pajtim me Ligjin për mësimdhënësit dhe bashkëpunëtorët profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme, transformimi i raportit të punës nga ai me kohë të caktuar në kohë të pacaktuar në arsimin fillor dhe të mesëm, nuk është i lejuar nëse: |
Në pajtim me ligjin për të punësuarit në sektorin publik klasifikimi i vendeve të punës nga GRUPI I janë: |
Nga cilët anëtarë zgjidhet kryetari i këshillit shkollor në shkollën fillore? |
Nga sa anëtarë përbëhet këshilli administrues në konviktet publike të nxënësve? |
Nga sa anëtarë përbëhet organi administrues në shkollat e mesme publike? |
Numri i nxënësve në paralele në shkollat fillore është: |
Nxënësi ka të drejtë për transport falas nëse e ndjek mësimin, nëse profesioni dhe profili i zgjedhur nuk është i përfaqësuar në komunën në të cilën jeton nxënësi dhe nëse vendbanimi është larg shkollës së mesme në të cilën nxënësi është regjistruar: |
Ora mësimore në shkollat e mesme publike zgjat: |
Organ profesional në shkollën fillore është: |
Parim i përgjithshëm në pajtim me Ligjin për të punësuarit në sektorin publik nuk është: |
Për kandidatët që kanë aplikuar në shpalljen publike për lidhjen e mardhënies së punës për mësimdhënës, mendim drejtorit të shkollës i jep: |
Për shkak të shkeljes së detyrave dhe mëspërmbushjes së detyrimeve, nxënësit në shkollën e mesme nuk mund t’i shqiptohet njëra nga masat e mëposhtme pedagogjike: |
Personi i njëjtë në mënyrë të njëpasnjëshme nuk mund të emërohet ushtrues detyre drejtor të: |
Plani mësimor për arsimin fillor përmban: |
Sa anëtarë ka këshilli shkollor në shkollën fillore? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga mësimdhënësit, bashkëpunëtorët profesionalë dhe edukatorët e shkollës? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga prindërit/kujdestarët |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës fillore janë përfaqësues nga themeluesi? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga bashkësia afariste? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga Ministria? |
Sa anëtarë nga këshilli shkollor i shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga themeluesi? |
Sa anëtarë të këshillit shkollor të shkollës së mesme publike janë përfaqësues nga mësimdhënësit? |
Sa është koha e plotë javore e punës për mësimdhënësit sipas Ligjit për mësimdhënësit dhe bashkëpunëtorët profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme? |
Sa zgjatë mandati i anëtarëve të këshillit shkollor në shkollën fillore? |
Sa zgjat mandati i anëtarëve të këshillit shkollor në shkollat e mesme publike? |
Sipas Ligjit për marrëdhëniet e punës, punëtori ka të drejtë për pushim të paguar për shkak të rrethanave personale dhe familjare (për lidhjen e martesës, lindjen e fëmijës (vetëm për babain) dhe/ose vdekjen e familarit të afërt): |
Të drejtën e shfrytëzimit të mungesës nga puna për shkak të prindërimit: |
Themelimi, organizimi, funksionimi dhe administrimi në konviktet për standardin e nxënësve si pjesë të sistemit të edukimit dhe arsimit rregullohet me: |
Tutor-vullnetar mund të jetë: |
Ushtruesi i detyrës drejtor ka mandat prej: |
Vendimet e këshillit shkollor në shkollat e mesme publike merren nga: |